Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB Stockholm neemt aandeel in tech startup Pugz

Reclamebureau verwacht snelle doorbraak voor 's wereld kleinste draadloze earphones.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weliswaar komt het vaker voor dat reclamebureaus aan productontwikkeling doen, maar dat ze optreden als investeerder is ongebruikelijk. DDB Stockholm spreekt zelfs van een &;industry first&; onderneming. 

Zweden heeft de afgelopen jaren meer succesvolle tech startups afgeleverd, waaronder Spotify and Skype. Mogelijk mede hierdoor zijn de verwachtingen tond Pugz hooggespannen. Na een pre-launch van het product via crowdfundingplatfrom Kickstarter haalde het binnen negen uur voor $50,000 aan groeikapitaal op.

Niet bekend is voor welk bedrag DDB Stockholm mede-eigenaar is geworden van de startup. &;We zijn verheugd om deel te nemen in zo&;n opwindend nieuw avontuur&;, zegt David Sandstöm ceo bij DDB Stockholm. &;De grote intreresse van het publiek in dit product is bemoedigend en we kunnen niet wachten om dit jaar samen de markt te veroveren.&;

Zie hieronder de promotiefilm die Pugz gebruikte voor de Kickstarter lancering.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in