Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan Nijlaan is de nieuwe voorman van Burson-Marsteller Nederland

Hij vervangt Kees Boef, die naar Achmea vertrekt
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Johan Nijlaan wordt de nieuwe ceo van Burson-Marsteller Nederland. Hij neemt deze rol over van Kees Boef, die het bureau sinds 2008 heeft geleid en , waar hij directeur communicatie wordt.

related partner content for mobile comes here

Nijlaan, die met ingang van 1 oktober zijn nieuwe functie vervult, kwam in 2014 als managing director bij Burson-Marsteller in dienst en zal zich richten op duurzame klantrelaties en de verdere groei van Burson-Marsteller in Nederland.

Hij heeft meer dan zeventien jaar ervaring in pr en communicatie en heeft in tal van sectoren - van financiële dienstverlening tot voedingsmiddelen en van technologie tot energie - bedrijven geadviseerd over strategische communicatievraagstukken.

Geïntegreerd

Nijlaan heeft ervaring met &;geïntegreerde communicatie&;, het lanceren van sociale-mediaplatforms, online news rooms en thought leadership-platforms. Daarnaast adviseert hij bij crises, reorganisaties, arbeidsonrust, incidenten, product recalls en M&A.

Zijn loopbaan begon Nijlaan bij Davies Associates PR in Londen. Na terugkeer in Nederland ging hij werken bij ‘een internationaal opererend PR-bureau in de Benelux’, aldus het persbericht van Burson-Marsteller, dat de naam van Weber Shandwick klaarblijkelijk niet wil noemen. Bij Weber Shandwick leidde hij de corporate communications-praktijk. Hij heeft verschillende internationale rollen gehad, waaronder in Den Haag en New York.

Enthousiast

Jeremy Galbraith, CEO van Burson-Marsteller EMEA en Global Chief Strategy Officer prijst de nieuwe voorman in Nederland: ‘Ik ben er zeker van dat het bureau onder zijn leiding zal blijven groeien en strategisch communicatie-advies op hoog niveau zal geven aan onze Nederlandse klanten en onze internationale klanten.’

Ook Nijlaan zegt in het persbericht ‘erg enthousiast over deze nieuwe rol bij Burson-Marsteller’ te zijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in