Overslaan en naar de inhoud gaan

Maandag kiest voor Initiative

De keuze kwam tot stand na een pitchtraject met diverse mediabureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De intensieve samenwerking omvat een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief social en search.

related partner content for mobile comes here

Maandag richt zich binnen de detacheringsmarkt op hoger opgeleiden in de publieke sector (zorg, onderwijs, overheid en wonen). Na een paar jaar afwezigheid in media introduceerde Maandag onlangs  “Groen bloed doet goed” De campagne refereert aan de universele waarheid dat een organisatie vaak heel goed ‘nieuw, vers bloed’ kan gebruiken. 

Michel van Eijnatten, manager marketing Maandag: &;Initiative heeft op basis van onze briefing en ons mediaonderzoek een goede on- en offline strategie uitgezet. Daarnaast vormen de nuchtere werkwijze enerzijds en creatieve cultuur anderzijds, een goede match met de organisatie en kernwaarden van Maandag.&;

Léonie Koning, managing director Initiative: &;Wij kijken er naar uit om Maandag na een aantal jaar afwezigheid weer succesvol op de kaart te zetten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in