Overslaan en naar de inhoud gaan

Melanie Portelli nieuwe client service director 180 Amsterdam

De geboren Australische stapt over van het Londense bureau Now Advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een periode van snelle groei, met werk voor Asics, Replay, Qatar Airways en Playstation, kon wat extra ondersteuning gebruiken in zijn managementteam.

related partner content for mobile comes here

Melanie Portelli heeft meer dan tien jaar ervaring in de internationale creatieve industrie. Naast Now Advertising heeft Portelli in managementfuncties gewerkt voor bureaus als Saatchi & Saatchi (Londen en Sydney) en Chi & Partners, voor merken als Samsung en Toyota.

In haar nieuwe rol gaat Portelli werken voor klanten als Playstation en een nieuw account waarvan het bureau pas later de naam bekend maakt.

‘De aanstelling van Portelli moet ons helpen de ambitie om op het hoogste niveau mee te doen te bereiken’, aldus Al Moseley, president en chief creative officer van 180 Amsterdam. ‘We willen niet alleen het beste werk maken, maar ook onze klanten ondersteunen bij de ontwikkeling van hun merk voor de toekomst. Ik weet zeker dat we met Portelli&;s energie, vasthoudendheid en ervaring dit gaan bereiken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in