Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Live Editors Pick: Paul Blok en Michel Jansen

Op 15 en 16 september vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats. Dit zijn de sprekers die redacteuren van Adfogroep in ieder geval…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Blok weet: een strategie schrijven is één, maar hoe krijg je de organisatie nu écht in beweging?. &;Veel gaat over DAT het moet gebeuren, soms ook nog wel WAT er moet gebeuren, maar zelden vertellen ze je ook HOE het moet gebeuren. En juist dat is waar organisaties nu behoefte aan hebben. Dus dát ga je in deze masterclass leren.&;

related partner content for mobile comes here

Want succesvolle , maar weten de organisatie mee te krijgen als het gaat om strategische veranderingen.

Dinsdag 15 september

15:30 - 17:30

Academy 1

Merkadviseur Michel Jansens nieuwe boek ‘De vijf stappen naar een betekenisvol merk; ontdek de kracht van archetypen’ is nét uit als hij spreekt op Adfo Live (lees verder in het dit nummer zijn artikel waarin hij de vijf stappen bespreekt).

Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een bedrijf. Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert Jansen geeft aan dat archetypen helpen de drijfveren en aspiraties van het bedrijf en doelgroep te doorgronden. Is het merk een rebel, een wijze, een magiër of heeft het meer weg van een ontdekker of strijder?

Jansen vertelt hoe we daar achter komen.

Gaat dat horen.

: Bouw een merk met karakter

woensdag 16 september

09:45 - 10:15

Theater 2

Deze sprekers zijn uitgelicht door Kari-Anne Fygi, eindredacteur bij Adfo Groep 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in