Overslaan en naar de inhoud gaan

De Traay vernieuwt cosmeticalijn op basis van honing

Nu:amsterdam creëert een nieuwe merkidentiteit voor Bee Natural Cosmetics
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft zijn reeks lichaamsverzorgingsproducten op basis van honing vernieuwd onder de nieuwe merknaam Bee Natural Cosmetics. Design bureau creëerde de nieuwe identiteit voor een assortiment met zestig verpakkingen.

related partner content for mobile comes here

Illustraties
De honingraat en druppel zijn een verwijzing naar de roots van dit merk, De Traaij is namelijk een imkerij. Voor het natuurlijke beautymerk koos nu:amsterdam voor een groene kleur als basis. Met illustraties wordt de geur en kwaliteit van de variant benadrukt. In de productinformatie zit een duidelijke architectuur.

Assortiment
In het assortiment zitten shampoos, huidverzorging, lippenverzorging, zepen en sublijnen voor mannen en kids.

Credits
Klant: de Traaij
Opdrachtgever: Carine Heidendal
Merk: Bee Natural Cosmetics
Bureau: nu:amsterdam
Creatie: Joost la Housse, Bart Nagel
Strategie en Account : Pablo van Gastel, Linda Vermaas
DTP: Maurice Jordan, Bob van der Linden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in