Overslaan en naar de inhoud gaan

Herpositionering Westland Kaas: Op naar de honderd

We weten veel van de klant. Ook dat sommigen denken dat Old Amsterdam een product is, gemaakt door een multinational.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Familiebedrijf Westland Kaas Groep uit Huizen werd vorig jaar uitgeroepen tot Familiebedrijf van het Jaar. Het moederconcern van onder meer Maaslander dankte die uitverkiezing onder meer aan een consistent merkbeleid, zowel van de onderneming zelf als van de merken, waarvan Old Amsterdam verreweg de bekendste is. In samenwerking met Ubachs/Full Contact en Mountain Design werd onlangs het Westland-merk geherpositioneerd, of beter gerépositioneerd, want de kracht van Westland is continuïteit, zo legt corporate communicatiemanager Henriëtte Westland uit. Zij representeert, net als ceo Henny Westland ‘de derde generatie’: ‘We gaan niet voor de snelle slagen, we gaan voor de honderd jaar.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in