Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema kiest tussen XXS en Kokoro Amsterdam

Deze week krijgen de bureaus de pitchbriefing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

XXS, sinds anderhalf jaar voor alle communicatie van Hema, gaat de competitie aan met Kokoro Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Kokoro Amsterdam-partner Frieda Ulsamer de Waard werkte 13 jaar voor Hema bij Doom & Dickson, het bureau dat zij afgelopen voorjaar als managing director verliet om per 1 juni te worden. Veel Hema-campagnes van het inmiddels  Doom & Dickson werden in die 13 jaar bekroond.

Toen Hema in het voorjaar van 2014 nam van Doom & Dickson, Jump! en andere toeleveranciers, zei Ulsamer de Waard tegen Adformatie: &;We hebben 13 jaar met veel trots en plezier voor Hema gewerkt en Hema op de kaart gezet qua communicatie, samen met René Repko en andere partijen, waaronder KoeweidenPostma dat samen moet ons in 2007 de huidige visual identity heeft ontwikkeld. We kijken terug op een fijne samenwerking en zijn nog aan het werk voor Hema.&;

Hema zoekt een bureau dat een geïntegreerd communicatieconcept kan ontwikkelen voor zowel above als below the line, waarbij het niet is gezegd dat dit per sé ondergebracht moet worden binnen één bureau. Dat zei Arnold Drijver, Hoofd Corporatie Communicatie van Hema,  tegen Adformatie.

Naar verwachting is de pitch, die begeleid wordt door  en waarbij  als de nieuwe  van Hema nauw betrokken is, eind oktober afgerond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in