Adfo Live in 10 tweets: woensdagmiddag


Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van woensdagmiddag in 10 tweets.
Hugo van der Hurk stelt voor: geef het marketingbudget aan je fans!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDarre van Dijk over storytelling versus storyselling.
De presentatie van Coca-cola eindigt met een verassing, rapper Haris Trnjanin brengt de campagne #Choosehappiness tot leven.
Behavior Analyst Linda Bouwman deelt haar geheimen over verleidingstechnieken.
Storytelling-baas Gijsbregt Vijn over de verhalen van onder andere KPN, Heineken en Red Bull.
Els Dragt is on top of trends en komt vertellen waarom marketeers aan Tumblr moeten beginnen. Maar eerst ...
Philippe Baecke vertelt hoe je waarde kunt creëren met big data.
Max Pinas, online strateeg bij TamTam, gaat in op de mediaconsumptie van verschillende generatie door middel van hilarische interviews.
Paul Carpentier, directeur Disney+media, presenteert de veranderingen in entertainment.
Henkjan Smits verbaast zich over een uitspraak van Rogier Schmitt, maar vindt dat hij overall een goed verhaal houdt.
Bekijk hier de tweetverslagen van dinsdagochtend, dinsdagmiddag en woensdagochtend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid