Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Live in 10 tweets: woensdagmiddag

Storyselling, verleidingstechnieken en een rapper, dit is woensdagmiddag van Adfo Live in een notendop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van woensdagmiddag in 10 tweets.

related partner content for mobile comes here

Hugo van der Hurk stelt voor: geef het marketingbudget aan je fans!

Darre van Dijk over storytelling versus storyselling.

De presentatie van Coca-cola eindigt met een verassing, rapper Haris Trnjanin brengt de campagne tot leven.

Behavior Analyst Linda Bouwman deelt haar geheimen over verleidingstechnieken.

Storytelling-baas Gijsbregt Vijn over de verhalen van onder andere KPN, Heineken en Red Bull. 

Els Dragt is on top of trends  en komt vertellen waarom marketeers aan Tumblr moeten beginnen. Maar eerst ...

Philippe Baecke vertelt hoe je waarde kunt creëren met big data.

Max Pinas, online strateeg bij TamTam, gaat in op de mediaconsumptie van verschillende generatie door middel van hilarische interviews.

Paul Carpentier, directeur Disney+media, presenteert de veranderingen in entertainment.

Henkjan Smits verbaast zich over een uitspraak van Rogier Schmitt, maar vindt dat hij overall een goed verhaal houdt.

Bekijk hier de tweetverslagen van , en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in