Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe vakprijs van de Nederlandse verpakkingsbranche

Degene die met een Packaging Award naar huis gaat, is innovatief en scoort ook goed op marketinggebied.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De NL zijn er voor de Nederlandse verpakking en diens makers. De organisatoren van de nieuwe vakprijs zijn de vakbladen VerpakkingsManagement en Verpakken.

related partner content for mobile comes here

Winnen
Een winnende verpakking is innovatief en scoort goed op alle essentiële functies, nadrukkelijk ook de communicatie- en marketingfunctie. De verpakking trekt de aandacht en vertelt alles over het merk. Informeert de gebruiker ook optimaal. Preventie, hergebruik, terugwinnen en inzetten van nieuwe materialen zijn zaken die meewegen in de beoordeling.

Basisfuncties
Verder moet de verpakking de basisfuncties goed vervullen: beschermen, conserveren, transporteren en doseren. Ook het gebruiksgemak weegt mee.

Inschrijven
De inschrijving voor de awards is nu geopend. Ieder bedrijf dat een verpakkingsinnovatie op de markt brengt, kan meedoen. Om de award te winnen moet de verpakking op alle functionele eisen goed scoren, maar ook op de marketingfunctie.

Er zijn tien categorieën:
- Effectiviteit
- Private label
- Food koelvers
- Food houdbaar
- Drankverpakking
- Nonfood
- Innovatie
- Verzendverpakking/omdozen
- Duurzaamheid
- Consumenten-innovatie

Op donderdag 17 maart worden de NL Packaging Awards uitgereikt in Studio 21 in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in