Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Live: 'Disney bereikt bredere doelgroep met Maker Studios'

Drie vragen aan Paul Carpentier, director Disneymedia+ Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Eyabo Macauley director commercial partnerships Maker Studios vertelt Paul Carpentier op meer over de overname van Maker Studios. Wij vroegen Carpentier om een kleine vooruitblik.

related partner content for mobile comes here

Waarom is het van belang voor een &;gevestigde naam&; als Disney om mee te gaan met de huidige tijd?
Carpentier: &;Voor Disney staat de consument altijd centraal. Of het nu gaat om onze parken, evenementen, merchandise, onze films óf media, aansluiting met de doelgroep is en blijft essentieel om relevant te blijven.&;

Wat voor rol speelt Maker Studios daarbij?
&;Het is het meest toonaangevende netwerk van online video-content op YouTube. Kijkend naar hetgeen in huis heeft betreffende huidige media-consumptie, is Maker Studio de ideale aanvulling op ons media-portfolio. Het biedt ons de mogelijkheid een bredere doelgroep op de juiste manier te bereiken middels short-form online video’s. YouTube wordt steeds meer de plek waar een belangrijk gedeelte van onze doelgroep te vinden is.&;

Wat zijn de grootste uitdagingen voor de combinatie van de merken Disney/Maker Studios?
&;De trendgevoeligheid en de groei binnen dit segment zijn enorm. De grootste uitdaging voor onze als organisatie is om bij te blijven op gebied van kennis, snelheid, flexibiliteit en authenticiteit. Deze zijn cruciaal om mee te blijven doen en om geloofwaardig te blijven voor je doelgroep. Voor een grote organisatie als The Walt Disney Company met het enorme aanbod aan merken en activiteiten is constante monitoring hiervan vereist om de juiste koers als organisatie te houden. Op Adfo Live vertellen wij meer over hoe wij dit doen.&;

Carpentier en Macauley zijn op Adfo Live te zien met hun seminar &;Entertainment is changing&; op en op .

Inschrijven voor Adfo Live kan .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in