Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf nominaties voor Financial Marketing Award

Yarden, Centraal Beheer & Peerby, Knab, ABN Amro en Oneplanetcrowd initiatieven waar de samenleving écht iets aan gehad heeft
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de Financial Marketing Award heeft vijf initiatieven genomineerd voor de Financial Marketing Award 2015. De award wordt op 10 november uitgereikt tijdens de, de vakdag specifiek voor financieel marketeers, georganiseerd door VVP, NIMA en De Baak. De opdracht aan de jury: zoek initiatieven binnen de financiële wereld waar de samenleving écht iets aan gehad heeft, waar mensen duurzaam mee geholpen zijn en waar de - financiële - wereld mooier door is geworden.

related partner content for mobile comes here

Genomineerd zijn:

  • de introductie van het klantjaarverlag van Yarden,
  • de spullenleenverzekering van Centraal Beheer en Peerby,
  • de doorbraak van Knab,
  • idee en aanpak van de nabestaandendesk en de scheidingsdesk van ABN Amro
  • het bewezen succes van het Oneplanetcrowd.

Op de longlist stonden maar liefst 35 initiatieven, volgens juryvoorzitter Madelon Engels "een respectabel aantal, misschien wel meer dan de jury op voorhand had verwacht, en stuk voor stuk goede voorbeelden die een inspiratiebron zijn voor marketeers in de financiële sector. Denk daarbij aan initiatieven als Surance, Holvi, Ons Basisinkomen, Monefy, Polisvoormij en Daalder."

De jury bestaat uit: voorzitter Madelon Engels (Beyond Marketing), Ludo Voorn (PostNL), Helen Toxopeus (NewEconomics), Alexander Koene (BR-ND), Bartelt Pekelharing (Aegon) en Arjen Bijlsma (NIMA). Thema tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing is dit jaar Heartful Marketing terug naar de basis van het marketingvak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in