Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe leidinggevenden het werk van PR-professionals moeilijk maken

Duits onderzoekje naar grootste baas-frustraties
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Micro-management, ofwel: niets uit handen geven en zich met ieder detail bemoeien. Onverwacht snijden in budgetten. Te lang twijfelen en geen beslissingen kunnen nemen. En die dan weer terugdraaien.

related partner content for mobile comes here

Voor de pr-professional zullen deze ergernissen herkenbaar zijn, en u mag ze delen in onze

In Duitsland, waar leiders over het algemeen wat anders opereren dan in Nederland, werd een dergelijk onderzoekje al gedaan door de sites News aktuell en Faktenkontor.

Zo&;n 500 medewerkers en woordvoerders op pr-afdelingen mochten aangeven wat hun grootste irritaties zijn betreffende hun leidinggevende. 

De top-5

1. De relevantie van goede content niet inzien. Ofwel: ze weten niet wat echt belangrijk is voor de buitenwereld  (56 procent). 

2. Op een goede tweede plaats, bazen die alles controleren (54 procent). 

3. Laten je te lang werken (52 procent) 

4. Weten alles beter (46 procent).

5. Gooien inhoud volledig om (43 procent).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in