Overslaan en naar de inhoud gaan

Tommy Hilfiger geeft winkelend publiek blik achter de schermen

Het Nederlandse bureau WeMakeVR bouwt applicatie met 360-graden virtual reality.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe winkelconcept is gisteren gelanceerd in de Tommy Hilfiger store aan 5th Avenue in New York City. In de planning staan openingen van vergelijkbare locaties in Londen, Parijs, Milaan, Amsterdam, Dusseldorf, Florence, Zurich en Moskou.

related partner content for mobile comes here

WeMakeVR is de ontwikkelaar van een speciale virtual reality camera waarmee het mogelijk is om 360-graden &;rondom video&; te schuieten. Hiermee zijn opnames gemaakt van Hillfigers najaarsshow, terwijl het  publiek tevens de kans krijgt om een blik te werpen backstage; iets wat normaal slechts is voorbehouden aan personen die zijn betrokken bij de productie van de show.&;

Het resultaat levert een ervaring op die, zegt Avinash Changa, oprichter en ceo van WeMakeVR: &;Verder gaat dan die van de VIP gasten bij de show. Het winkelend publiek krijgt een blik achter de coulissen. Ze staan dus letterlijk naast de modellen vlak voordat ze de catwalk op lopen en voelen de opwinding van backstage te zijn na de show.&;

Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer voor Tommy Hilfiger: &;De samenwerking onderstreept het belang van virtual reality voor de retailmarkt door de ervaring op unieke wijze te verbeteren. Consument en merk komen echt letterlijk dichter bij elkaar.&;

Avinash Changa zat onlangs ook al aan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in