Hema kiest weer voor XXS
In september werd bekend dat Hema zou kiezen tussen XXS en Kokoro Amsterdam. Na deze bureauoriëntatie besloot Hema opnieuw voor XXS te kiezen. Het accent bij de pitch lag op de strategische visie die het bureau heeft op de marketingcommunicatie van Hema.
‘Het was een lastige afweging, maar uiteindelijk hebben we een duidelijke keuze gemaakt. Wij kijken er erg naar uit om samen met de mensen van XXS Hema naar een next level te brengen', zegt Adriana Hoppenbrouwer, Format Marketing Director bij Hema. De pitch werd begeleid door Peter van Leeuwen (Leone B.V.).
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHema werkte in de afgelopen anderhalf jaar al samen met XXS. Alle andere uitingen (ATL campagnes en online) en de nieuwe thematiek (Hema maakt gewoon bijzonder) werden bedacht en uitgevoerd door Goed Stel Mensen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid