Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema kiest weer voor XXS

De retailer was op zoek naar een bureau dat een geïntegreerd communicatieconcept kan ontwikkelen voor zowel above-the-line als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In september werd bekend dat Hema zou kiezen . Na deze bureauoriëntatie besloot Hema opnieuw voor XXS te kiezen. Het accent bij de pitch lag op de strategische visie die het bureau heeft op de marketingcommunicatie van Hema.

related partner content for mobile comes here

‘Het was een lastige afweging, maar uiteindelijk hebben we een duidelijke keuze gemaakt. Wij kijken er erg naar uit om samen met de mensen van XXS Hema naar een next level te brengen&;, zegt Adriana Hoppenbrouwer, Format Marketing Director bij Hema. De pitch werd begeleid door Peter van Leeuwen (Leone B.V.).

Hema werkte in de afgelopen anderhalf jaar al samen met XXS. Alle andere uitingen (ATL campagnes en online) en de nieuwe thematiek (Hema maakt gewoon bijzonder) werden bedacht en uitgevoerd door Goed Stel Mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in