Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick uitgeroepen tot creatiefste PR-bureau wereldwijd

The Holmes Report maakt vierde Global Creative Index bekend
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weber Shandwick staat op de eerste plek in The Holmes Report‘s 2015 Global Creative Index, gevolgd door Ogilvy PR dat de ranglijst de twee voorgande jaren nog aanvoerde. MSLGroup maakte een sprongetje van de 5e naar 3e plaats dankzij de Like a Girl-campagne die het voor Procter & Gamble maakte.

related partner content for mobile comes here

The Holmes Report‘s 2015 Global Creative Index kent zijn vierde editie en baseert zijn scores op de deelnames aan 25 PR awards die de afgelopen 12 maanden wereldwijd werden uitgereikt.

Volgens The Holmes Report heeft Weber Shandwick deze eer verdiend dankzij &;indrukwekkende, prijswinnende campagnes voor klanten in verschillende markten&;.  Deze campagnes zijn de Danone Nutricia crisis, Yum! Brands World Hunger Relief (foto) en Who Frames Master Kong?

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in