Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia richt zich nadrukkelijker op zakelijke reiziger

De luchtvaartmaatschappij zegt in te willen spelen op de trend waarbij zakenreizigers hun eigen keuzes willen maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Transavia hanteert sinds kort de tariefbundel &;Max&;. Die tariefbundel is in het leven geroepen voor de . Volgens Transavia staat Max voor extra comfort en flexibiliteit. Commercieel directeur Roy Scheerder zegt in een toelichting: &;We spelen hiermee in op de trend waarbij zakenreizigers hun eigen keuzes willen maken. Met Max kunnen zij tot het laatste moment hun reisplannen wijzigen. Tot twee uur voor vertrek is het mogelijk om tijd, datum, route en zelfs de passagiersgegevens te veranderen, zonder de wijzigingskosten van 50 euro. Ideaal als ‘s morgens ineens blijkt dat een vergadering in Parijs moet wijken voor een klantafspraak in Berlijn. De reiziger betaalt dan alleen het eventuele verschil in ticketprijs.&;

related partner content for mobile comes here

Transavia positioneert zichzelf als airline voor de zakelijke reiziger met de volgende beloftes:

  • Flexibel wijzigen
  • Extra comfort aan boord
  • Spaar Flying Blue Award Miles
  • Fast Track security
  • Bagage is inbegrepen

Berlijn
Meer bewijs dat Transavia er voor de zakelijke reiziger is, moet geleverd worden met het opschroeven van het aantal vluchten naar populaire zakelijke bestemmingen komend jaar. De luchtvaartmaatschappij gaat twee keer per dag vliegen vanaf Rotterdam naar Berlijn, Rome, Wenen en Boedapest. Vanaf Eindhoven Airport stijgt het aantal vluchten naar Kopenhagen en Barcelona naar twaalf per week. Eerder werd al gemeld dat Transavia het netwerk vanaf Eindhoven vanaf februari vergroot met München (12 keer per week) en Praag (zes keer per week). Die bestemmingen voert de airline nu ook op als populaire zakelijke bestemming. Ook de mogelijkheden om vanaf Schiphol naar Parijs Orly te vliegen worden naar twaalf vluchten per week uitgebreid.

Campagne
Om zakelijk reizen met Transavia onder de aandacht te brengen, lanceert de luchtvaartmaatschappij een nieuwe campagne. Via online media en de digitale schermen op Rotterdam The Hague Airport richt Transavia zich op &;de slimme en kostenbewuste zakenreiziger&;. Scheerder zegt dat het voor het eerst in de 50-jarige historie van het bedrijf is dat Transavia zich zo nadrukkelijk richt op deze groep reizigers. &;Maar dit past in onze nieuwe strategie. We willen de best betaalbare luchtvaartmaatschappij worden die voor iedereen toegankelijk is, dus ook voor zakelijke reizigers. Die kiezen namelijk steeds vaker voor voordelige vluchten.&;

Bundels
De andere twee die Transavia sinds kort hanteert, zijn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in