Overslaan en naar de inhoud gaan

12 vragen, 13 copywriters

Afgelopen woensdag werd de nieuwe Creatie gelanceerd in Club ADCN. Het gehele nummer verbeeldt en verwoordt 'Wat Copy Kan'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lancering werd opgeluisterd door kunstenaar  en  van KesselsKramer, die op hun eigen wijze aantoonden hoe sturend taal kan zijn.

related partner content for mobile comes here

In het nummer, waarvan  gast-curator was (hij stond mede aan de basis van het concept), staan 13 interviews met 13 copywriters, met 12 dezelfde vragen en 1 terugkomend beeld – zie de cover en achterzijde van het blad.

De volgende copywriters schreven hun eigen interviews: , Johan Kramer, Bas Korsten, Marcel Hartog (zie hieronder), Patrick van der Gronde (zie daaronder), Mark Muller, Donald Nolet, Mark van der Heijden, Ernst Jan van Rossen, Stef Jongenelen, Maaike Schutten, Poppe van Pelt en Zwier Veldhoen.

De vormgeving werd gedaan door Emilio de Haan (Indie) en , en de fotografie door Bill Tanaka.

Als kers op de taart maakte MediaMonks de (mobiele) site , bestaande uit 13 beelden en 13 bekende pay-offs die je beide kunt scrollen, waardoor er 169 combinaties mogelijk zijn (wederom met beeld van Bill Tanaka en naar ‘n concept van Allard Jaspars en Nils Adriaans).

Dit werkt zo goed. Bekijk hoe beeld en copy met elkaar kunnen spelen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in