Overslaan en naar de inhoud gaan

What if-my body-could-light up?

Campagne DDW moet verbinden en verwonderen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fabrique heeft dit jaar de campagne voor de Dutch Design Week mogen ontwikkelen. De DDW gaat aanstaande zaterdag van start. Uitgangspunt voor de campagne van dit jaar was dat Dutch Design Week verbindt, aanzet tot nadenken, opvalt en een breed publiek stimuleert om het evenement bij te wonen. Daarbij moest de campagne de rol van design bij maatschappelijke vernieuwing uitdragen. Hét grootste designevenement van Noord-Europa presenteert volgende week werk en concepten van ruim 2.400 ontwerpers aan meer dan 250.000 bezoekers uit binnen- en buitenland.

Generator
Fabrique bedacht voor 2015 met het thema “What if” en gaf dit inhoud door middel van een dynamische generator. De generator koppelt “What if” aan drie zinsdelen die ogenschijnlijk weinig met elkaar te maken hebben. Dit als “what if-my body-could-light up” en “what if-plants-were-solar panels”. Vragen die moeten verbinden, verwonderen en de wenkbrauwen laten fronzen. De website kwam in samenwerking met Freshheads tot stand. Voor de mobile app werd samengewerkt met Proxible.

related partner content for mobile comes here

 


Ook offline wordt de beweging die bij de generator hoort gesuggereerd. Met de richtlijnen voor de campagnestijl konden ook andere partijen zelf aan de slag met de invulling van andere middelen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in