Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes ‘strikt’ Arthur Manduapessy

​De Nederlandse artdirector verrijkt het bureau met de nodige ervaring in influencer marketing en subculturen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creative director Rogier Vijverberg van SuperHeroes zegt: &;Arthur weet als geen ander wat er nodig is om een merk op te laten vallen op social media en in PR. We zijn erg blij dat hij zijn skills naar onze hide-out meebrengt.&;

related partner content for mobile comes here

was mede-oprichter van creatief bureau - nu . Na drie jaar zijn eigen bedrijf te hebben gerund werkte hij als freelance creatief in Amsterdam en Dubai voor merken als Vans, citizenM en G-Shock.

Daarnaast zet hij zelf projecten op. Zijn meest recente initiatief is , een t-shirt lijn met een boodschap, tot stand gekomen in samenwerking met het United Nations World Food Programme.

&;SuperHeroes is het enige bureau dat ik avontuurlijk genoeg vond om mijn freelance leven voor op te geven’,  zegt hij zelf: ‘Het innovatieve karakter, het recent gelanceerde digital first PR bureau Great Question! en de vette internationale projecten waren de redenen om het te doen.’

Op 15 oktober spreekt Manduapessy op tijdens Amsterdam Dance Event.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in