Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkskrant vraagt zich in nieuwe commercials af: 'Lees je koppen of lees je de krant?'

De campagne werd ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceerde vrijdag drie commercials, eerst online, vandaag ook op tv. In de commercials praten mensen in verschillende situaties over koppen die ze gelezen hebben in de krant. &;Wederom ernstige geschillen vakbonden&;, &;Eensgezinde ministers knokken voor mandaat&;, of &;Getergde Franse vrachtwagenchauffeurs blokkeren wegen&;. Probeer daar maar eens een goed gesprek over te voeren.

&;Lees je koppen of lees je de krant?&;, vraagt de krant zich af. &;Meer weten is wel zo leuk.&;

related partner content for mobile comes here

De campagne is vanaf 9 oktober te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Credits
Klant : Volkskrant
Eindverantwoordelijke klant : Leo-Peter van Aerde, Remy Korkuna, Philippe Remarque
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productiemaatschappij : In case of Fire
Regisseur : Sven Super
D.O.P. : Joris Bolstra
Producer : Arjan Oosterveer
Editor : Timo @ Martin Heijgelaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in