Overslaan en naar de inhoud gaan

Tom Staphorsius chief trading officer Vivaki Exchange

Zijn verantwoordelijkheden concentreren zich op alle Trading contacten en contracten met de mediapartijen voor alle accounts die bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

George Goudsblom en Aart Kok zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van VivaKi Exchange, waarbij Goudsblom primair new business en de link naar de internationale netwerken doet en Kok interne zaken.

related partner content for mobile comes here

Naar internationaal model wisselen de label ceo’s van ZenithOptimedia, Linda Boks, en Starcom, Cornelie Weller, de VivaKi Country Chair-positie. Deze positie alterneert per jaar; Boks heeft deze in 2015.

Dit wisselende voorzitter-model moet resulteren in een geoptimaliseerde betrokkenheid van beide labels bij VivaKi Exchange, het gedeelde Publicis Groupe trading label.

Staphorsius: &;Deze afbakening stelt mij in staat om me zonder afleiding te focussen op mijn specialisme. Dit zal zeker een impuls geven aan de effectiviteit en efficiency van het resultaat.&;

Op de foto vlnr staand Goudsblom, Boks, Staphorsius. Zittend Weller en Kok.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in