Overslaan en naar de inhoud gaan

Noise ontwikkelt nieuwe Bonduelle-campagne

Het groentemerk speelt met het inzicht dat gezond het 'nieuwe genieten’ is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceert de geïntegreerde campagne &;The Original Superfood&;, die ervoor moet zorgen dat exotische bonen door een bredere doelgroep gegeten gaan worden.

related partner content for mobile comes here

Daarom (her)introduceert Bonduelle drie originele superfoods: cannellinibonen, kikkererwten en zwarte bonen. De bonen van worden gepositioneerd als de superfood voor de massa. Door alle aandacht voor ‘hippe superfoods’ als quinoa, wordt vaak vergeten hoeveel vezels, eiwitten, ijzers en antioxidanten bonen bevatten.

Met de campagne wordt een , waar consumenten recepten met de originele superfoods kunnen vinden.

De campagne is vanaf maandag 12 oktober te zien via online video’s, banners, advertenties en point of sale-materialen.

Credits
Verantwoordelijk bij Bonduelle: Nathalie Brugel, Tamara Schuitvlot
Strategie, creatie & realisatie: NOISE
Online productie: NoProtocol
Fotografie: Jeroen van der Spek
Food styling: Fresh Ideas
Sound design: Sounds Like A Plan
Voice-over: Birgit Schuurman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in