Noise ontwikkelt nieuwe Bonduelle-campagne


Noise lanceert de geïntegreerde campagne 'The Original Superfood', die ervoor moet zorgen dat exotische bonen door een bredere doelgroep gegeten gaan worden.
Daarom (her)introduceert Bonduelle drie originele superfoods: cannellinibonen, kikkererwten en zwarte bonen. De bonen van Bonduelle worden gepositioneerd als de superfood voor de massa. Door alle aandacht voor ‘hippe superfoods’ als quinoa, wordt vaak vergeten hoeveel vezels, eiwitten, ijzers en antioxidanten bonen bevatten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de campagne wordt een nieuw platform gelanceerd, waar consumenten recepten met de originele superfoods kunnen vinden.
De campagne is vanaf maandag 12 oktober te zien via online video’s, banners, advertenties en point of sale-materialen.
Bonduelle Online video Soep
Bonduelle Online video Dip
Bonduelle Online video Wrap
Credits
Verantwoordelijk bij Bonduelle: Nathalie Brugel, Tamara Schuitvlot
Strategie, creatie & realisatie: NOISE
Online productie: NoProtocol
Fotografie: Jeroen van der Spek
Food styling: Fresh Ideas
Sound design: Sounds Like A Plan
Voice-over: Birgit Schuurman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid