Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost ontwikkelt online campagne voor Atout France

Het Franse Verkeersbureau schakelt bloggers in om Franse steden en kusten om bekendheid te gevem.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In oktober gaan verschillende bloggers in twee teams de strijd met elkaar aan in ‘team kust’ en ‘team stad’. Ieder weekend reizen twee teams naar Frankrijk om op hun eigen manier verslag te doen van hun bestemming.

related partner content for mobile comes here

De avonturen van de bloggers zijn te volgen op sociale media via en op de . Door te stemmen op hun favoriete team maken fans kans om zelf een reis naar Frankrijk te winnen.

Populaire platforms als , , en doen aan de campagne mee.

Wouter Glaser, oprichter van PR-bureau Glasnost: ‘Door samen te werken met bloggers, kan Atout France in korte tijd veel mooie content doorplaatsen en spreken ze een brede doelgroep aan met de credibility van de blogger zelf.’

De campagne loopt tot en met het laatste weekend van oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in