Glasnost ontwikkelt online campagne voor Atout France
In oktober gaan verschillende bloggers in twee teams de strijd met elkaar aan in ‘team kust’ en ‘team stad’. Ieder weekend reizen twee teams naar Frankrijk om op hun eigen manier verslag te doen van hun bestemming.
De avonturen van de bloggers zijn te volgen op sociale media via #fransekusttegensteden en op de speciale actiepagina. Door te stemmen op hun favoriete team maken fans kans om zelf een reis naar Frankrijk te winnen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaPopulaire platforms als GewoonvoorHem, OhMyFoodness, Manify en Citymom doen aan de campagne mee.
Wouter Glaser, oprichter van PR-bureau Glasnost: ‘Door samen te werken met bloggers, kan Atout France in korte tijd veel mooie content doorplaatsen en spreken ze een brede doelgroep aan met de credibility van de blogger zelf.’
De campagne loopt tot en met het laatste weekend van oktober.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid