Overslaan en naar de inhoud gaan

O'Neill komt met eigen Raw for the Oceans

In samenwerking met Parley for the Oceans, komt het surfmerk - net als G-Star Raw - met kleding van gerecycled oceaanplastic.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Surfmerk O’Neill meldt te gaan samenwerken met Parley for the Oceans, een organisatie die zich inzet voor onze oceanen en het tij wil keren op het gebied van vervuiling en vernietiging van de oceanen door plastic afval.

In een bericht zegt O&;Neill dat het doel is om plastic afval tegen te gaan en consumenten te wijzen op de noodzaak van snel handelen. Willem Haitink, ceo van O’Neill: &;In 1996 creëerde Jack O’Neill de Sea Odyssey om zo studenten te leren over het belang van het evenwicht tussen de levende zee en het milieu. Wij willen doorgaan met het ontwikkelen van programma’s die echte verandering kunnen brengen. De samenwerking met Parley for the Oceans gaat verder dan alleen een nieuwe kledingcollectie. Het draait erom samen in actie te komen om op een duurzame manier om te gaan met plastic afval.&;

De samenwerking start in het seizoen spring/summer 2016 met producten van Bionic Yarn, die vervaardigd zijn met gerecycled plastic uit de oceanen. O’Neill zegt de samenwerking verder te zullen verdiepen door het steunen van burgerinitiatieven, het inzetten van de atleten van het Team O’Neill en de &;non-stop communicatie met de wereldwijde surf & snow community&;.

related partner content for mobile comes here

Het initiatief heeft veel weg van het project &;Raw for the Oceans&;, geïnitieerd door jeansmerk G-Star Raw en Pharell Williams. Die campagne was zeer succesvol in het (internationale) prijzencircuit. G-Star werkte voor Raw for the Oceans ook samen met Bionic Yarn.

;Neill x Parley for the Oceans

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in