Overslaan en naar de inhoud gaan

Kips-medewerker wordt toegezongen in nieuwe commercial

Met de campagne introduceert het vleesmerk de vernieuwde verpakkingslijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

Het uiterlijk mag dan zijn vernieuwd,  verkoopt sinds 1910 dezelfde boodschap: ‘de lekkerste leverworst volgens oud familierecept met de beste ingrediënten’.

In de film is een medewerker van Kips te zien, die overal waar hij komt wordt toegezongen met het liedje ‘Liever Kips leverworst, dan gewone leverworst’. De medewerker krijgt daardoor geen mogelijkheid om te vertellen welke andere producten Kips ook produceert.

Kips wil daarom met de nieuwe verpakkingslijn en campagne zijn andere producten als de thee- en grillworst, grillworst,  Javaanse balletjes en roompaté in de spotlight zetten.

De campagne is vanaf 12 oktober te zien op tv, outdoor, print en op billboards bij FC Twente.

Credits
Klant: Zwanenberg Food Group
Eindverantwoordelijke klant: Jo‐Anne Krepel - Van der Laan, Germa Olthof, Sanne Westdijk & Fred Moolhuijsen
Bureau: Alfred International
Strategie: Kelly Philipse
Creatie: Aad Kuijper & Patrick de Zeeuw
RTV: Charlotte Kempers
Account: Mireille Elberse & Mette Ouborg
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee FIlm
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Gabor Deak
Offline Montage: Michael Horvers 
Colourist: John Thorborg 
Online: Patcharee Sa-­ardkibnun 
Muziek: Good Sounds

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in