Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk versterkt creatieve team

Bob van Leeuwen sloot zich aan als copywriter en Roos Lomans is grafisch ontwerper.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bob van Leeuwen (31) werkte hiervoor als freelance copywriter en contentmanager voor onder andere Yellowbrick en PwC.

related partner content for mobile comes here

Roos Lomans (24) stapt over van de grafische afdeling van supermarktketen Marqt.

Bij Natwerk verzorgt Van Leeuwen de copy voor de Openbare Bibliotheek Amsterdam, Natwerk’s eigen merken Bello Limoncello en Broesko en het Natwerk 10-jaarboek, dat dit najaar verschijnt.

Lomans werkt aan projecten voor V&D, New York Pizza en het Cobra Museum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in