Natwerk versterkt creatieve team
Bob van Leeuwen sloot zich aan als copywriter en Roos Lomans is grafisch ontwerper.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bob van Leeuwen (31) werkte hiervoor als freelance copywriter en contentmanager voor onder andere Yellowbrick en PwC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Roos Lomans (24) stapt over van de grafische afdeling van supermarktketen Marqt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij Natwerk verzorgt Van Leeuwen de copy voor de Openbare Bibliotheek Amsterdam, Natwerk’s eigen merken Bello Limoncello en Broesko en het Natwerk 10-jaarboek, dat dit najaar verschijnt.
Lomans werkt aan projecten voor V&D, New York Pizza en het Cobra Museum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid