De Nationale Ombudsman kiest voor Mensch
Het pas opgerichte bureau werd voor drie jaar aangesteld na een bureau-oriëntatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mensch, het nieuwe bureau van Jack de Graaff, Gwen Hanrath en Caroline van Hoof, ontwikkelt een communicatiestrategie en –campagne. Het aanscherpen van de identiteit en het verhogen van de naamsbekendheid staan daarbij voorop.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Nationale Ombudsman behandelt klachten over overheidsinstellingen. Reinier van Zutphen is sinds april 2015 de Nationale Ombudsman.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSamen met 170 professionals hebben ze in 2014 ruim 39.000 klachten van burgers behandeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid