Overslaan en naar de inhoud gaan

De Nationale Ombudsman kiest voor Mensch

Het pas opgerichte bureau werd voor drie jaar aangesteld na een bureau-oriëntatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, het van Jack de Graaff, Gwen Hanrath en Caroline van Hoof, ontwikkelt een communicatiestrategie en –campagne. Het aanscherpen van de identiteit en het verhogen van de naamsbekendheid staan daarbij voorop.

related partner content for mobile comes here

De Nationale Ombudsman behandelt klachten over overheidsinstellingen. Reinier van Zutphen is sinds april 2015 de Nationale Ombudsman.

Samen met 170 professionals hebben ze in 2014 ruim 39.000 klachten van burgers behandeld.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in