Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel bureau komt met nieuw advertentieformaat in samenwerking met Emirates

Mobilefirst_ en Mobext (Havas) introduceren de ‘interscroller’ bij Reed Business.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobilefirst_ introduceert het nieuwe advertentieformaat &;de interscroller&;.

related partner content for mobile comes here

Campagne
De najaarscampagne van Emirates wordt in beeld gebracht door middel van een interscroller met video, beeld en geluid (zie ). De b2b campagne is opgezet op de titels elsevier.nl en beurs.nl. De zakelijke doelgroep van deze publishers ziet op mobiel een full screen video formaat.

Interscroller
De interscroller is een advertentieformaat voor mobiel, tablet en desktop. Het bevat scroll-interactie voor mobiel en biedt daardmee ruimte voor storytelling.

De najaars campagne van Emirates staat in het teken van het goede leven. Om het Emirates gevoel ‘doing what you love and doing what you do’ naar voren te brengen is gekozen voor een interscroller om door middel van video, beeld en geluid het &;goede gevoel&; van de Business Class naar voren te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in