Overslaan en naar de inhoud gaan

Exponential en Moat slaan handen ineen om reclame zichtbaarheid te verbeteren

Samenwerking met analytisch bedrijf moet 100% zichtbaarheid van video reclame garanderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met  ruim 600 miljoen gebruikers per maand is Exponential wereldwijd één van de grootste aanbieders van digitale reclame oplossingen. Het bedrijf lanceerde in april een reeks schaalbare video advertentie-formats, genaamd VDX, om een consequente merkbeleving aan te bieden voor in-page en in-stream weergave.

related partner content for mobile comes here

publiceerde onlangs een benchmark onderzoek waarin staat te lezen dat, gemeten volgens de richtlijnen van brancheorganisatie IAB, 44% van de videoadvertenties en 48% van de display advertenties niet zichtbaar zijn. Moat stelt adverteerders in staat om het prestatieniveau van videoadvertenties op verschillende platforms te monitoren.

&;Zichtbaarheid gaat verder dan de aanbevelingen vanIAB USA, dat stelt dat een adverteerder afrekent voor 70% zichtbaarheid,&; zegt Doug Conely, Exponential’s Chief Strategy Office. &;Video speelt een enorme rol in de engagement van klanten. Daarom helpen wij merken om het uitgavenpatroon te verschuiven van tv naar online video door 100% zichtbaarheid aan te bieden via een flexibel prijsmodel.&;

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in