Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is geen virtual reality, maar dit komt een heel eind in de buurt

Radio 538 laat websitebezoeker meebeleven met XXL-event in interactieve 360 graden foto.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen weekend heeft Radio538 een interactieve 360 graden foto laten makentijdens 538: LIVE XXL in de Ziggo Dome.

related partner content for mobile comes here

Hierbij werd gebruik gemaakt van (van het gelijknamige Zuidafrikaanse bedrijf) waarbij een fotograaf binnen tien minuten zo&;n 250 foto&;s maakt. Met een gepatenteerde techniek worden deze foto&;s aan elkaar worden gehecht en  binnen 24 uur verwerkt tot een interactieve website. Het resultaat is een 360 graden foto met een hyperscherpe resolutie (20 miljard pixels) waarop gezichten in het publiek duidelijk herkenbaar zijn.

Bezoekers kunnen dan ook aangeven waar in de foto zij zich bevinden (taggen) en hun aanwezigheid delen via Facebook, Twitter of email.  En omdat Lidl sponsor is van 538LIVE XXL zijn er ook nog eens tien boodschappen cheques in de foto verstopt die bezoekers kunnen opsporen en winnen. 

Het resultaat mag bijzonder heten. Klik voor de interactie op de foto.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in