Eigen Fabrikaat lanceert interactieve reisplanner 'Instatrip’
Travel Alberta - een Canadees toerismebureau - wil met ‘Instatrip’ Nederlanders warm maken voor een wintersportvakantie in Alberta. De campagne wordt gedragen door een interactieve reisplanner, die werkt op basis van Instagram-foto's.
Instatrip vraagt consumenten hun droomreis samen te stellen, door hun favoriete winterse activiteiten te selecteren. Door elke dag een andere activiteit te kiezen, plant Instatrip een roadtrip door Alberta. Uiteindelijk mag één gelukkige winnaar samen met een vriend of vriendin daadwerkelijk de trip naar Canada maken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet een focus op user generated content hoopt Travel Alberta dat consumenten een wintersportvakantie in Canada als 'dichtbij' gaan ervaren. Naast de reisplanner, wordt eind december een documentaire uitgezonden op Discovery Channel over de uiteindelijke winnaar en gaat vlogger Noah Zeeuw alvast vooruit naar Canada om te werken aan meerdere vlogs. Verder wordt de campagne aangejaagd met online prerolls en cromo's op National Geographic en TLC.
De campagne is op 7 oktober gestart.
Travel Alberta - Instatrip (PreRoll)
Credits
Klant: Travel Alberta
Bureau: Eigen Fabrikaat
Technische realisatie: Superhero Cheesecake
Media: BrandDeli & Havas
Muziek: Big Orange
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid