Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Otto aan de slag bij BVA

Als Manager Leden & Communicatie wordt Otto verantwoordelijk voor de werving en het behoud van leden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 5 oktober start Richard Otto (39) als Manager Leden & Communicatie bij . In die functie is hij verantwoordelijk voor zowel werving als behoud van leden. Tevens ontwikkelt hij het communicatie- en evenementplan. Otto: &;Mijn ervaring met het opbouwen van community&;s zoals MobileMarketing.nl, Spreekbuis.nl en Mobile Marketing & Advertising group, komt hier goed te pas. Ik ga me inzetten voor engagement van leden. Ook zal ik me richten op de verdere profilering van de BVA.&;

related partner content for mobile comes here

Over BVA
BVA behartigt de belangen van adverteerders in Nederland en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in