Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks opnieuw in AdAge ‘Production Company A-List’

Het digitale productiebureau behoort net als vorig jaar tot de 27 meest impactvolle creatieve bureaus van de wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaarlijks presenteert AdAge met daarop de beste ‘verhalenvertellers’ van dit moment.

related partner content for mobile comes here

De ‘A-List’ wordt gebaseerd op het werk van het afgelopen jaar, waarin geen onderscheid wordt gemaakt tussen (televisie)commercials, websites, platforms en andere uitingsvormen.

Wesley ter Haar, co-founder en coo van reageert vanuit New York opgetogen over de benoeming: ‘Volgens het juryrapport hebben wij de benoeming te danken aan onze schaal gecombineerd met de kwaliteit en diversiteit van ons werk.’

Toch was het niet vanzelfsprekend dat MediaMonks opnieuw tot de A-List zou behoren. Ter Haar: ‘Onze industrie heeft een fetisj voor klein werk, wat wordt gekoppeld aan creativiteit en kwaliteit. Wij doen daar bewust niet aan mee, omdat het onze ambitie is om kwaliteit te bieden op een internationale schaal. Dan zijn jaarlijkste lijstjes en festivals een goede maatstaf van het werk dat we maken.’

De benoeming is daarom volgens Ter Haar een &;bevestiging van goed en relevant werk&;. &;We hebben inmiddels een internationale reputatie opgebouwd, die wordt getekend door de groei van onze Amerikaanse kantoren. Die doen goed mee als local heroes binnen hun lokale markt.&;

&;Deze lijst is min of meer a stamp of approval waar adverteerders op zoek gaan naar het beste werk. We mogen best trots zijn op onszelf dat we daar voor de tweede keer bij horen.&;

AdAge riep het Amerikaanse bureau uit tot bureau van het jaar en 17 andere bureaus kregen een eervolle vermelding als ‘standout’.

De complete lijst is te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in