Overslaan en naar de inhoud gaan

Hellmann's met Mindshare als eerste adverteerder op Instagram in Nederland

Instagram opent deze week ook in Nederland haar deuren voor adverteerders. Unilever trapt af met merk Hellmann's.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever is daarmee de eerste &;single day buy-adverteerder&; op Instagram. Mindshare verzorgt de strategie, inkoop en executie van deze campagne.

related partner content for mobile comes here

Robbert van Ooijen, Digital Manager bij Mindshare: &;We zijn erg blij dat we de ambitie van Unilever waar kunnen maken om met hun merken een pionierende rol in communicatie te vervullen. We zien in Instagram namelijk een platform met veel potentie. Dit zien we terug in onze internationale studies.&;

Harry Dekker, Media Director Unilever Benelux: &;In Nederland is Hellmann’s nog relatief nieuw. We zien Instagram als een sterk visueel platform waarop we Hellmann’s en de gerechten die je ermee kunt maken een aantrekkelijk podium kunnen bieden.&;

Onderzoeksbureau Nielsen ​meet de campagne. Mindshare en Unilever kunnen de resultaten vervolgens meenemen binnen de communicatiestrategie voor 2016.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in