Overslaan en naar de inhoud gaan

Lubbers De Jong doet PR voor Data Academie van DDMA

Bureau gaat werken aan naamsbekendheid
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De brancheorganisatie voor data-driven marketing DDMA gaat samenwerken met adviesbureau Lubbers De Jong. Het doel is om de naamsbekendheid te vergoten van DDMA&;s Data Academie en marketeers bewust te maken van het belang van goede datakennis.

related partner content for mobile comes here

Kennistekort

De Data Academie biedt cursussen over de inzet van data voor marketing. De Academie is opgericht om het kennistekort van marketeers over het toepassen van data te dichten. Big data biedt het bedrijfsleven enorme economische kansen, maar die worden door een gebrek aan kennis worden deze kansen onvoldoende benut, aldus DDMA 

Betere adviezen en campagnes

Monique Rutten, strateeg bij DDMA, is blij met het inschakelen van Lubbers De Jong en de aandacht voor big data: &;Onze leden zien het belang van data, maar merken ook dat zij niet altijd de benodigde kennis in huis hebben om er effectief mee om te gaan. Anno 2015 moeten marketeers inzien dat de informatie die data biedt ze helpt betere adviezen, concepten en campagnes te ontwikkelen. Het is hoog tijd dat de datavrezende marketeer de kansen van data omarmt.&

De DDMA, de brancheorganisatie voor data-driven marketing met 275 leden variërend van War Child tot Heineken, van Relay42 tot Sanoma. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in