Overslaan en naar de inhoud gaan

Familytainment Group neemt Mama Media Group over

De overname is officieel per 1 januari 2017.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Familytainment Group moet MMG’s internationale groei voortzetten met een heldere visie voor ogen, waarin het, Europa-breed, de eerste keuze is voor de veeleisende moeder op zoek naar inspiratie, persoonlijke content en producten voor moeder en gezin in meerdere Europese landen&;, melden beide partijen in een .

De algemene leiding van de Familytainment Group komt in handen van CEO Ronald Oud. CEO van Mamma Media Group Alex Stempels gaat zich vanuit Familytainment Group richten op de integratie van de diverse nieuwe onderdelen en aankopen.

&;Het portfolio van Familytainment bevat een uitgebreid aanbod op het gebied van familie-content, waarin zowel sterke online en offline mediamerken en e-commerce platforms geïntegreerd worden.&; Familytainment Group heeft merken als Babyhuyswebshop.nl, Mamahaves.com, MadeforMama.nl, petiteboutique.nl en liefenrebels.nl.  In Duitsland heeft Familytainment Group recent de overname afgerond van Luna Familytainment, met onder meer MamaundBaby.de.

Mama Media Group merken
Het merk Fabulous Mama blijft actief in de Nederlandse markt, ook in print. Andere merken als Mama & Zo , Fabmama.nl, Jmouders.nl en de ecommerce platforms (madeformama.nl, mamahaves.com) gaan ook over naar de Familytainment Group.
  
&;Per merk zal een passende strategie worden uitgerold, waarbij de ontwikkeling van diverse line- en brandextensions centraal staan&;, belooft Oud.

Onder vuur
Mama Media Group (MMG) ligt al een tijdje onder vuur, omdat het freelancers en toeleveranciers . Ook de vaste medewerkers krijgen hun salarissen , berichtte Villamedia vorige maand. Nieuwe eigenaar Familytainment Group belooft een oplossing voor de betrokkenen. CEO Oud zegt toe dat de achterstallige betalingen alsnog worden vergoed. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in