Iedereen verdient een kerstkaart
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Eenzaamheid is een groeiend probleem in Nederland. Zeker rond de kerstdagen. Veel mensen zijn of voelen zich extra alleen. Zoals bijvoorbeeld meneer Sint, die kortgeleden zijn vrouw verloor en nu alleen woont in het bejaardentehuis waar ze jaren samenwoonden.
PostNL, de grootste postbezorger van Nederland, nam het initiatief om hier iets aan te doen.
Ze realiseerden zich dat de 20.000 postbezorgers in Nederland hun eigen buurt goed kennen en als geen ander weten wie er geen of weinig post krijgt. Ze weten dus ook wie er weinig of zelfs helemaal géén kerstkaarten krijgt.
Daarom startten ze de actie ‘Iedereen verdient een kerstkaart’. De eerste kaart ging naar meneer Sint, die deze onverwachte aandacht waardeerde.
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
PostNL - Iedereen verdient een kerstkaart
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid