Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nieuwe sponsors Magneten

De Telegraaf, Automatisering Gids (Sdu Uitgevers) en Carp (Aromedia) hebben zich als sponsor verbonden aan de uitreiking van de Magneten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie sponsors hebben hun naam ieder afzonderlijk aan een aparte Magneet verbonden. Zo ontvangt de winnaar in de categorie Printcampagne de ‘Telegraaf-Print Advertentie Magneet’.
De beste inzending op het vlak van gebundelde communicatie in een bepaalde doelgroep - dit jaar wordt de functie van ICT’er belicht - wordt beloond met de ‘Automatisering Gids-Doelgroep Magneet’.
De meest verrassende en vernieuwende inzending, waarvoor dit jaar is geïntroduceerd de categorie Smart/Out of the box, ontvangt de ‘Carp-Smart Magneet’.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de Magneten 2005 is op 31 mei. Inzendingen moeten uiterlijk 7 april binnen zijn. Voor het eerst in het 20-jarig bestaan van SJP wordt de uitreiking gekoppeld aan de jaarlijkse klantenbijeenkomst van de Vea Vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in