Overslaan en naar de inhoud gaan

Netto radiobestedingen stijgen

De netto reclamebestedingen op radio zijn in 2005 zijn gestegen. De omzet is met 1,9 procent toegenomen tot 241 miljoen euro. In 2004…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt de stichting Platform Radio Exploitanten, PRE. De groei van non-spot tot 7,7 miljoen euro binnen de totale bestedingen in 2005, noemt PRE opvallend. Het gaat om een groei van 31 procent ten opzichte van het jaar ervoor. De verwachting is dat de radiobestedingen in 2006 opnieuw zullen stijgen, door het aantrekken van de economie, het consumentenvertrouwen plus evenementen als de Olympische Winterspelen en het WK Voetbal.

related partner content for mobile comes here

In 2005 zijn de grootste branches op radio: financiële dienstverlening, Telecom/ICT bedrijven en retail. Dit komt overeen met 2004. De branche financiële dienstverlening was niet alleen de grootste besteder op radio in 2005, maar behoorde tevens tot de snelst groeiende branches op radio, samen met de branches overheid en consumenten electronica.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in