Doe mee aan het VEA Top of Flop-onderzoek
Gaat mobiel dan eindelijk doorbreken in 2010? Is bannering bijna dood? Ruilen we TV massaal in voor social media? Op 18 februari a.s. wordt alles duidelijk. Dan organiseert de VEA Evolve vakgroep voor de vijfde achtereenvolgende keer Top of Flop.
Adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus gaan daarin antwoord geven op de volgende vraag: ‘Aan welke reclamemiddelen en –ontwikkelingen gaan we in 2010 meer tijd en geld besteden en aan welke ontwikkelingen juist minder?’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet antwoord komt in twee stappen. Eerst kun je meedoen aan een online onderzoek onder de Nederlandse communicatieprofessionals.
Op 18 februari wordt er dieper op de resultaten ingegaan, door vertegenwoordigers van adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus. Zij spreken op basis van de stemming van hun achterban hun verwachtingen uit voor 2010, in een betoog van 5 minuten.
Ronnie Overgoor leidt vervolgens de discussie.
Inschrijven voor dit event kan vanaf volgende week. Nu moet je even twee minuutjes tijd besteden aan het onderzoek.
Highlights van de resultaten worden gepubliceerd op Molblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid