Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan het VEA Top of Flop-onderzoek

Gaat mobiel dan eindelijk doorbreken in 2010? Is bannering bijna dood? Ruilen we TV massaal in voor social media? Op 18 februari a.s. wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gaat mobiel dan eindelijk doorbreken in 2010? Is bannering bijna dood? Ruilen we TV massaal in voor social media? Op 18 februari a.s. wordt alles duidelijk. Dan organiseert de voor de vijfde achtereenvolgende keer Top of Flop.

related partner content for mobile comes here

Adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus gaan daarin antwoord geven op de volgende vraag: ‘Aan welke reclamemiddelen en –ontwikkelingen gaan we in 2010 meer tijd en geld besteden en aan welke ontwikkelingen juist minder?’

Het antwoord komt in twee stappen. Eerst kun je meedoen aan een onder de Nederlandse communicatieprofessionals.

Op 18 februari wordt er dieper op de resultaten ingegaan, door vertegenwoordigers van adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus. Zij spreken op basis van de stemming van hun achterban hun verwachtingen uit voor 2010, in een betoog van 5 minuten.

Ronnie Overgoor leidt vervolgens de discussie.

Inschrijven voor dit event kan vanaf volgende week. Nu moet je even twee minuutjes tijd besteden aan het .

Highlights van de resultaten worden gepubliceerd op Molblog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in