Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda de Mol Omroepvrouw van het Jaar 2009

Linda de Mol is door Broadcast Magazine uitgeroepen tot Omroepvrouw van het Jaar 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De redactie van het mediavakblad reikte deze prijs voor de negentiende keer uit. Het is de derde keer in de historie dat de vakonderscheiding van Broadcast Magazine werd toebedeeld aan een vrouw. Tina Nijkamp van SBS kreeg hem in 2008 en Cathy Spierenburg (Publieke Omroep) in 2002.

related partner content for mobile comes here

'Het is de oogst van 25 jaar heel hard werken, je omringen met de juiste mensen, ervaring opdoen, een paar keer flink op je bek gaan, daarvan leren en weer opkrabbelen', reageerde De Mol op haar uitverkiezing.

Voor de redactie van Broadcast Magazine was er geen twijfel: 2009 was het jaar van Linda de Mol. Terwijl de slotaflevering van 'haar' dramasoap Gooische Vrouwen op vrijdagavond naar een climax klom op RTL 4, kreeg ze op Nederland 1 de Gouden Televizier-Ring uit handen van Matthijs van Nieuwkerk. 'Met Postcode Loterij Miljoenenjacht, Gooische Vrouwen, het filmuitstapje Terug naar de kust en Ik Hou Van Holland bewees Linda de Mol in 2009 eens te meer hoe veelzijdig ze is,' aldus de motivatie in Broadcast Magazine. 'Ze rust niet op haar lauweren; Linda toont lef, durft te vernieuwen en op haar gezicht te gaan. Juist omdat ze risico neemt en steeds beter weet wat ze wil, komt haar natuurtalent tot volle wasdom. Omdat ze zich op de werkvloer laat omringen door vakmensen die ze volledig vertrouwt, excelleert ze in een zorgvuldig zelf gekozen (hoofd)rol.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in