Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Kok naar More

Strateeg Hans Kok is per 1 januari 2010 als partner toegetreden tot bureau More.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kok (42) is afkomstig van Lowe/Draftfcb, waar hij head of strategy was. Hij werkte de laatste jaren zowel aan bureau- als aan klantzijde. Als strateeg bij bureaus als BBCW, Y&R Amsterdam en Lowe/Draftfcb en als marketing-/ communicatiemanager bij A.S. Watson (Kruidvat) en Agri-Retail (Boerenbond/Welkoop).

related partner content for mobile comes here

Voor hem is de overstap een logisch vervolg: 'Ik heb het leven aan beide kanten van de tafel ervaren en heb een duidelijk beeld van hoe bureaus in de toekomst betere partners kunnen zijn van hun klanten. Met More krijg ik een prachtige kans om die visie in praktijk te brengen.”

Het bureau gaat merken vooral adviseren hoe om te gaan met veranderingen. 'Met het nieuwe M4 Model dat we hebben ontwikkeld kunnen we snel inzichtelijk maken welke veranderingen op het gebied van Maatschappij, Mens, Markt en Merk van invloed zijn op de huidige en toekomstige kracht van een merk', licht Kok toe. 'We zien dat de wereld de afgelopen twee tot drie jaar zo ingrijpend is veranderd, dat er een dringende noodzaak is voor een andere kijk op merken, marketing en communicatie. Je kunt nog steeds succesvol zijn, maar het vraagt om andere oplossingen. ‘Het nieuwe meer’ noemen we dat.'

More uit Deventer ging vorig jaar failliet, maar kon een doorstart maken dankzij bureau slagbijalmelo. De twee bureaus vormen sinds de zomer van 2009 één groep. De leiding van More for Brands – zoals de naam van de groep luidt – is in handen van managing director Joost Gombert, creative director Jan van Geerenstein en strategy director Hans Kok.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in