Hans Kok naar More
Kok (42) is afkomstig van Lowe/Draftfcb, waar hij head of strategy was. Hij werkte de laatste jaren zowel aan bureau- als aan klantzijde. Als strateeg bij bureaus als BBCW, Y&R Amsterdam en Lowe/Draftfcb en als marketing-/ communicatiemanager bij A.S. Watson (Kruidvat) en Agri-Retail (Boerenbond/Welkoop).
Voor hem is de overstap een logisch vervolg: 'Ik heb het leven aan beide kanten van de tafel ervaren en heb een duidelijk beeld van hoe bureaus in de toekomst betere partners kunnen zijn van hun klanten. Met More krijg ik een prachtige kans om die visie in praktijk te brengen.”
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet bureau gaat merken vooral adviseren hoe om te gaan met veranderingen. 'Met het nieuwe M4 Model dat we hebben ontwikkeld kunnen we snel inzichtelijk maken welke veranderingen op het gebied van Maatschappij, Mens, Markt en Merk van invloed zijn op de huidige en toekomstige kracht van een merk', licht Kok toe. 'We zien dat de wereld de afgelopen twee tot drie jaar zo ingrijpend is veranderd, dat er een dringende noodzaak is voor een andere kijk op merken, marketing en communicatie. Je kunt nog steeds succesvol zijn, maar het vraagt om andere oplossingen. ‘Het nieuwe meer’ noemen we dat.'
More uit Deventer ging vorig jaar failliet, maar kon een doorstart maken dankzij bureau slagbijalmelo. De twee bureaus vormen sinds de zomer van 2009 één groep. De leiding van More for Brands – zoals de naam van de groep luidt – is in handen van managing director Joost Gombert, creative director Jan van Geerenstein en strategy director Hans Kok.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid