Overslaan en naar de inhoud gaan

SpinAwards: campagne 'Made in Holland'

'Made in Holland' is het thema dat de organisatie van de SpinAwards heeft gekozen om bureaus en creatieven op de roepen in te zenden voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst worden dit jaar virals ingezet in de campagne. Dit is in lijn met de ontwikkeling dat video en online steeds vaker bij elkaar komen, in campagnes en websites. Met de keuze voor het thema 'Made in Holland' wil de organisatie van de SpinAwards laten zien dat in Nederland jaloersmakend werk wordt gemaakt. De keuze voor het thema was overigens al gemaakt voordat bekend werd dat de inzendingen ook voor Belgische bureaus werden opengesteld.

related partner content for mobile comes here

In totaal worden 4 virals gelanceerd, waarvan dit de eerste is:

En dit de tweede:

Credits:
Concept: Huib Maaskant, Robin Pas
Bureau: Floodland/ RAPP
Productie: MacGyver Amsterdam
Regie:Michael Winter
Producer:Jan Willem Bloem
D.O.P.: Daniël Gallenkamp
Editor: Allard Zoetman
Postproductie: MacGyver Post
Animatie: Michiel Krop
Geluid en muziek: Rimer Veeman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in