SpinAwards: campagne 'Made in Holland'
Voor het eerst worden dit jaar virals ingezet in de campagne. Dit is in lijn met de ontwikkeling dat video en online steeds vaker bij elkaar komen, in campagnes en websites. Met de keuze voor het thema 'Made in Holland' wil de organisatie van de SpinAwards laten zien dat in Nederland jaloersmakend werk wordt gemaakt. De keuze voor het thema was overigens al gemaakt voordat bekend werd dat de inzendingen ook voor Belgische bureaus werden opengesteld.
In totaal worden 4 virals gelanceerd, waarvan dit de eerste is:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEn dit de tweede:
Credits:
Concept: Huib Maaskant, Robin Pas
Bureau: Floodland/ RAPP
Productie: MacGyver Amsterdam
Regie:Michael Winter
Producer:Jan Willem Bloem
D.O.P.: Daniël Gallenkamp
Editor: Allard Zoetman
Postproductie: MacGyver Post
Animatie: Michiel Krop
Geluid en muziek: Rimer Veeman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid