Overslaan en naar de inhoud gaan

Shithappens internethit

Meer dan een half miljoen mensen heeft de afgelopen twee weken de filmpjes van de vuurwerkcampagne Shithappens bekeken. Dat heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan een half miljoen mensen heeft de afgelopen twee weken de filmpjes van de vuurwerkcampagne bekeken. Dat heeft de Stichting Consument en Veiligheid maandag gemeld.

related partner content for mobile comes here

In een filmpje is te zien hoe iemand eruit kan zien na een operatie als hij of zij oogletsel oploopt. Deze manier van communiceren spreekt tieners volgens de stichting goed aan. De meeste ongelukken met vuurwerk worden veroorzaakt door tieners. De jaarlijkse campagne van de stichting richt zich dit jaar op het feit dat meer dan de helft van de jaarlijkse vuurwerkslachtoffers gewond raakt door andermans vuurwerk.
Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in