Overslaan en naar de inhoud gaan

Sire lanceert campagne 'Aardige mensen'

Sire lanceert vandaag een nieuwe campagne met als thema 'Aardige mensen.' De campagne werd door Publicis gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stichting wil met de campagne een ode brengen aan aardige mensen. 'Wie goed doet, goed ontmoet' zo luidt het gezegde. Uit eigen onderzoek blijkt dat de Nederlander vindt dat we aardiger voor elkaar moeten zijn. Tegelijk blijkt dat er een licht wantrouwen bestaat tegen aardige mensen. Daaruit is het thema: 'Aardige mensen. Hoe gaan we ermee om?' ontstaan. Voor de gebruiksaanwijzing wordt verwezen naar

related partner content for mobile comes here

'Het onderwerp leeft', zegt Sire bestuurslid Ivo Roefs deze week in Adformatie. 'De maatschappij is verder aan het verruwen. Dat is met de campagne 'Onbewust asociaal' ook al aangeraakt, maar we kregen steeds vaker teruggespeeld door het Sire-kantoor dat mensen vinden dat Sire vaak met een belerend vingertje wijst. Dat willen we niet. En we willen een positief signaal geven na het crisisjaar 2009.'

De campagne bestaat uit tv, outdoor en een website.

Zie de commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in