Sire lanceert campagne 'Aardige mensen'


De stichting wil met de campagne een ode brengen aan aardige mensen. 'Wie goed doet, goed ontmoet' zo luidt het gezegde. Uit eigen onderzoek blijkt dat de Nederlander vindt dat we aardiger voor elkaar moeten zijn. Tegelijk blijkt dat er een licht wantrouwen bestaat tegen aardige mensen. Daaruit is het thema: 'Aardige mensen. Hoe gaan we ermee om?' ontstaan. Voor de gebruiksaanwijzing wordt verwezen naar www.sire.nl.
'Het onderwerp leeft', zegt Sire bestuurslid Ivo Roefs deze week in Adformatie. 'De maatschappij is verder aan het verruwen. Dat is met de campagne 'Onbewust asociaal' ook al aangeraakt, maar we kregen steeds vaker teruggespeeld door het Sire-kantoor dat mensen vinden dat Sire vaak met een belerend vingertje wijst. Dat willen we niet. En we willen een positief signaal geven na het crisisjaar 2009.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne bestaat uit tv, outdoor en een website.
Zie hier de commercial.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid