Vijf bureaus voor Mushroom Promotion Foundation


Daarvoor werkt de stichting samen met Rhinofly, Leo Burnett/arcAmsterdam, Starcom, KejaDonia en Bijl.De campagne richt zich op de Nederlandse, Franse, Duitse, Belgische en Spaanse consument. Het interactieve communicatiebureau Rhinofly tekende voor de ontwikkeling van het viertalige webplatform www.champignonidee.nl.
Leo Burnett/arcAmsterdam richt zich op de ontwikkeling van de campagne voor de Nederlandse en Duitse markt. Het bureau maakte onder andere een radiocommercial met Marc-Marie Huijbregts. Starcom doet de media-inkoop, KejaDonia design & communicatie is verantwoordelijk voor het ontwerp van het campagnelogo en de grafische campagne-identiteit. De pr rond de gehele campagne is in handen van Bijl, partners in public relations.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Half 2010 wordt besloten of we Europese subsidie krijgen voor een uitgebreide thematische campagne om de champignon te promoten', zegt Raymond van Buuren, programme director MPF. 'Vooruitlopend op die beslissing gaat nu het interactieve platform live, start de radiocampagne met Marc-Marie Huijbregts en promoten we de champignon door sponsoring van kookprogramma’s (in samenwerking met tv-kok Rudolph van Veen). Daarnaast zal er gekookt worden op de Huishoudbeurs bij de "champignon-idee" stand.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid