Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf bureaus voor Mushroom Promotion Foundation

De Mushroom Promotion Foundation (MPF) begint dit jaar een omvangrijke campagne om consumenten in vijf landen te informeren over 'de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarvoor werkt de stichting samen met Rhinofly, Leo Burnett/arcAmsterdam, Starcom, KejaDonia en Bijl.De campagne richt zich op de Nederlandse, Franse, Duitse, Belgische en Spaanse consument. Het interactieve communicatiebureau Rhinofly tekende voor de ontwikkeling van het viertalige webplatform .

related partner content for mobile comes here

Leo Burnett/arcAmsterdam richt zich op de ontwikkeling van de campagne voor de Nederlandse en Duitse markt. Het bureau maakte onder andere een radiocommercial met Marc-Marie Huijbregts. Starcom doet de media-inkoop, KejaDonia design & communicatie is verantwoordelijk voor het ontwerp van het campagnelogo en de grafische campagne-identiteit. De pr rond de gehele campagne is in handen van Bijl, partners in public relations.

'Half 2010 wordt besloten of we Europese subsidie krijgen voor een uitgebreide thematische campagne om de champignon te promoten', zegt Raymond van Buuren, programme director MPF. 'Vooruitlopend op die beslissing gaat nu het interactieve platform live, start de radiocampagne met Marc-Marie Huijbregts en promoten we de champignon door sponsoring van kookprogramma’s (in samenwerking met tv-kok Rudolph van Veen). Daarnaast zal er gekookt worden op de Huishoudbeurs bij de "champignon-idee" stand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in