Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf bundelt arbeidsmarktonderdelen

Telegraaf Media Nederland heeft de nationale activiteiten binnen het personeelssegment gebundeld binnen het nieuwe cluster Telegraaf Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om De Telegraaf, Sp!ts, , , Nobiles Media en Info Pinnacle.

related partner content for mobile comes here

Marc Roos, directeur BasisMedia, is binnen de directie van Telegraaf Media Nederland verantwoordelijk voor de opzet van het arbeidsmarktcluster. 'De bundeling van activiteiten stelt ons beter in staat ons portfolio af te stemmen op de behoefte van de werkgever en het gedrag van de werkzoekende', licht hij toe. 'De breedte van het portfolio en de combinatie van middelen van onder meer print, online, gidsen en events maakt het mogelijk om branding naadloos te laten aansluiten op werving. De klant krijgt een duidelijk aanspreekpunt binnen onze organisatie die kan adviseren over de inzet van middelen en het beoogde resultaat.'

Daarvoor worden in eerste instantie de sales en marketing van de onderdelen De Telegraaf, Sp!ts, Vacaturekrant.nl en Carp.nl op het hoofdkantoor gecentraliseerd en wordt de samenwerking met Nobiles Media en Info Pinnacle geïntensiveerd. Daarnaast worden vanuit het cluster nieuwe online initiatieven geïntroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in