Telegraaf bundelt arbeidsmarktonderdelen


Het gaat om De Telegraaf, Sp!ts, Vacaturekrant.nl, Carp.nl, Nobiles Media en Info Pinnacle.
Marc Roos, directeur BasisMedia, is binnen de directie van Telegraaf Media Nederland verantwoordelijk voor de opzet van het arbeidsmarktcluster. 'De bundeling van activiteiten stelt ons beter in staat ons portfolio af te stemmen op de behoefte van de werkgever en het gedrag van de werkzoekende', licht hij toe. 'De breedte van het portfolio en de combinatie van middelen van onder meer print, online, gidsen en events maakt het mogelijk om branding naadloos te laten aansluiten op werving. De klant krijgt een duidelijk aanspreekpunt binnen onze organisatie die kan adviseren over de inzet van middelen en het beoogde resultaat.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarvoor worden in eerste instantie de sales en marketing van de onderdelen De Telegraaf, Sp!ts, Vacaturekrant.nl en Carp.nl op het hoofdkantoor gecentraliseerd en wordt de samenwerking met Nobiles Media en Info Pinnacle geïntensiveerd. Daarnaast worden vanuit het cluster nieuwe online initiatieven geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid