Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor meer 'Werkfruit'

De Europese campagne ‘Appel, vrucht van alle plezier’ van GroentenFruit Bureau start medio januari met een grote mediacampagne. Op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De posters met verschillende afbeeldingen van de meest populaire soorten fruit (appel, peer, banaan en snacktomaat) hangen één of twee weken in de buurt van of op meer dan 200 stations in Nederland. Ook zijn diverse promotieteams actief, die in de ochtendspits op de treinstations lunchboxen gevuld met een flyer en een appel uitdelen.

related partner content for mobile comes here

In de 20.000 uitgedeelde flyers staat beschreven hoe een werknemer zijn of haar werkgever kan vragen om een appel op het werk. Hiermee zijn verschillende prijzen te winnen waaronder gratis Werkfruit of een USB stick in de vorm van een appel, gevuld met de Beatles- collectie.

Via de website en kunnen werknemers op een banner klikken die leidt naar de actie-pagina. Als de gegevens van de werknemer en werkgever ingevuld zijn, gaat een e-mailverzoek naar de werkgever om te starten met Werkfruit en kan de werknemer meedingen naar de prijzen.

Werkfruit is onderdeel van de Europese appelpromotie 'De appel - Vrucht van alle plezier' die ondersteund wordt door de Europese Unie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in