Campagne voor meer 'Werkfruit'


De posters met verschillende afbeeldingen van de meest populaire soorten fruit (appel, peer, banaan en snacktomaat) hangen één of twee weken in de buurt van of op meer dan 200 stations in Nederland. Ook zijn diverse promotieteams actief, die in de ochtendspits op de treinstations lunchboxen gevuld met een flyer en een appel uitdelen.
In de 20.000 uitgedeelde flyers staat beschreven hoe een werknemer zijn of haar werkgever kan vragen om een appel op het werk. Hiermee zijn verschillende prijzen te winnen waaronder gratis Werkfruit of een USB stick in de vorm van een appel, gevuld met de Beatles- collectie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVia de website www.vruchtvanalleplezier en www.werkfruit.nu kunnen werknemers op een banner klikken die leidt naar de actie-pagina. Als de gegevens van de werknemer en werkgever ingevuld zijn, gaat een e-mailverzoek naar de werkgever om te starten met Werkfruit en kan de werknemer meedingen naar de prijzen.
Werkfruit is onderdeel van de Europese appelpromotie 'De appel - Vrucht van alle plezier' die ondersteund wordt door de Europese Unie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid