
De nummer 1 (Natasja Froger) dankt zijn positie aan het feit dat op niet veel andere plaatsen de discussie gevoerd werd en omdat een reageerder elders mensen naar dit bericht verwees. Wel een typisch 'consumenten'-bericht evenals de nummers 6, 7 en 10. Opvallend is verder dat het 9 van de 10 keer een nieuwsbericht betreft, alleen 5 is een column.
1
Natasja Froger gezicht NL Energie Maatschappij
343
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB
2
TBWA's Neefjes bezorgd over fragmentatie bureauwereld
102
3
Vodafone lanceert volledig nieuwe campagne
94
4
Ram&Co failliet
84
6
'Terugroepen Senseo niet verkeerd'
68
7
Meer reclame-onderbrekingen bij SBS
59
8
'Twitter is niet voor tieners'
58
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeLife, https://vidmate.onl/ is so trangle.
Life on a https://plex.software/ boat on life feels so goof
Playing on the https://tutuappx.com/ life of someeone feels so good.